فردوسی پور
طنز تلخ
درد را از هر طرف نوشتم درد بود ... (فرهنگی ، اجتماعی ، مذهبی ، تاریخی ، ورزشی ...)
درباره وبلاگ


با سلام خدمت همه ی شما بازدید کنندگان محترم این وبلاگ . به وبلاگ من خوش آمدید موضوع اصلی وبلاگ بیان مشکلات جامعه بصورت طنز است تمامی بازدید کنندگان عزیز میتوانند از مطالب این وبلاگ کمال استفاده را ببرند . در ضمن اگر موضوعی مناسب با عنوان وبلاگ در نظر داشتید می توانید در بخش نظرات آنرا مطرح کرده تا در حداقل زمان در وبلاگ قرار داده شود . امیدوارم از مطالب بهره کافی را ببرید . email: sajadgh67@ymail.com
نويسندگان
یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد قاسمی

 فردوسی پور- یک صحنه داوری هست که در خدمت کارشناس محترم داوری با هم مرور می کنیم ، بفرمایید که این صحنه پنالتی بود یا خیر ؟

کارشناس- نخیر ، به هیچ عنوان . کاملا شبیه سازی است . هیچ برخوردی صورت نگرفت حتی بادش هم بهش نگرفت .یک کارت زرد جریمه مهاجمی که اینقدر مبتدیانه و زشت می خواهد داور را فریب بدهد . این حرکات در فوتبال مدرن امروز جناب فردوسی پور کاملا منسوخ شده است .
فردوسی پور- یک بار دیگر ببینیم.... انگار یک برخوردی بودها !!
کارشناس- اجازه بدهید.... بله الان متوجه شدم که برخورد مختصری صورت گرفت . کارت زرد لازم نیست همان نگرفتن پنالتی کفایت می کند.
 
فردوسی پور- یکبار دیگر ببینیم ... با زیر زانوی چپش به ۵ سانتیمتر بالای زانوی راست  مهاجم نزد ؟؟؟
کارشناس- اجازه بدهید....بله الان در این صحنه کاملا مشخص است ، پنالتی محرز است ولی چون یک بی احتیاطی صرف بوده جریمه شخصی ندارد.
فردوسی پور- یکبار دیگر ببینیم.... خیلی بد جوری زد زیر زانوی راستش ، کارت زرد نداره ؟
کارشناس- اجازه بدهید....بله بد جوری زد ، یک کارت زرد و اعلام پنالتی!!
فردوسی پور- یکبار دیگر ببینیم... خیلی بد جوری می زنه من فکر نکنم این زانو دیگر زانو بشود . خرد و خاکشیر شد زانوی مهاجم ، کارت قرمز نداره ؟؟
کارشناس-اجازه بدهید...اوه اوه بله من الان در این صحنه متوجه شدم واقعا چقدر بی رحمانه .این حرکت علاوه بر کارت قرمز جرایم سنگین تری هم دارد حتی این بازیکن را می توان مادام العمر از ورزش محروم کرد !!!چقدر وحشیانه ..
فردوسی پور- با تشکر از کارشناس بر جسته کشورمان ، و با امید اینکه نکات آموزشی این برنامه مورد استفاده داوران جوان کشورمان قرار گیرد ادامه برنامه را پی میگیریم ..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها